loading...
آموزش و روش های بازیگری
تبلیغات
الماس پاتوق
الماس پاتوق
پسر شمالی

امیر حسین بازدید : 412 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)


به نام خــــــــــــــــــــــدا

من و روزبه خاکی خواننده 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب بروید



من و روزبه خاکی خواننده خوب ایرانی که اسم گروهشون باروک بند هست و با همکاری محمد صادقی خوندن

لینک آهنگ

http://trainbit.com/files/8348141884/Baroque_band_-_gheseh.mp3

متن آهنگ


چه فرقی میکنه آفتاب یا بارون

 

 

دل من آسمونش صافه صافه

 

 

میدونم خنده داره اما گاهی

 

 

به یادت میشینه قصّه می بافه

 

 

چه فرقی میکنه آفتاب یا بارون

 

 

دل من آسمونش صافه صافه

 

 

میدونم خنده داره اما گاهی

 

 

به یادت میشینه قصّه می بافه

 

 

واسه من بودنت از دور کم بود

 

 

تو توی لحظه هام کمرنگ بودی

 

 

مداد رنگی سیاه جعبه رنگی

 

 

روی کاغذ ولی بیرنگ بودی

 

 

♫♫ ♫♫♫♫

 

 

♫♫ ♫♫♫♫

 

 

 کسی مثل تو خندیدن بلد نیست

 

 

من از این آدما دلگیر و سیرم

 

 

فقط چند ماهه که از اینجا رفتی

 

 

ولی حس می کنم یه عمره پیرم

 

 

یه جایی می بینم دیگه خستم

 

 

دلم هر روز داره رنگ میشه

 

 

آدم وقتی شکست اون وقت تازه

 

 

دیگه تصمیم میگیره سنگ باشه

 

 

♫♫ ♫♫♫♫

 

 

♫♫ ♫♫♫♫

 

 

دارم بیخود به یادت شعر می گم

 

 

تو تونستی بری و سرد باشی

 

 

دیگه پرونده اینجا بسته میشه

 

 

تو رفتی تا همیشه درد باشی

 

تو رفتی تا همیشه درد باشی




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وب سایت طراحی شده برای علاقه مندانه به بازیگری کسانی که به بازیگری علاقه دارن میتونن عضو شوند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتان درمورد این وب چیست؟
    تبلیغات
    اکتینگ تیپ

    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 9,041
  • بازدید کلی : 105,306
  • کدهای اختصاصی